44.19
Polityka
UMCS
Media i polityka Relacje i współzależności
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Relacje i współzależności między mediami i polityką są przedmiotem coraz większego zainteresowania, zwłaszcza badaczy podejmujących wątki z pogranicza politologii i medioznawstwa. Ideowe założenia dotyczące współdziałania środków masowego przekazu i sfery polityki w systemie demokratycznym weryfikowane są współczesną rzeczywistością, w której znaczącą rolę odgrywają zjawiska mediatyzacji polityki i polityzacji mediów. Książka jest zbiorem studiów, których celem jest uchwycenie szeroko pojętych relacji i współzależności występujących na linii media - polityka, polityka - media. Autorzy w swych rozważaniach ukazują wielopłaszczyznowe spojrzenie na różnorodne aspekty powiązań sfery środków masowego przekazu i polityki. Wątki podejmowane przez badaczy prezentowane są zarówno przez pryzmat ustaleń teoretycznych, jak i autorskich badań empirycznych. Zaproponowany podział monografii na cztery części, kolejno: "Demokracja medialna i zarządzanie w mediach"; "Media, polityka i opinia publiczna"; "Media i marketing polityczny"; "Medialny wizerunek polityka", jest rezultatem wieloaspektowego ujęcia przez badaczy relacji i współzależności między mediami i polityką. W zamyśle niniejsza książka ma dostarczyć czytelnikowi wiedzy na temat wzajemnych relacji łączących sferę polityki z mediami masowymi, jednocześnie stanowiąc przyczynek i inspirację do refleksji, dyskusji i dalszych dociekań, nie wyczerpując tym samym prezentowanych zagadnień.
Szczegóły
Tytuł
Media i polityka Relacje i współzależności
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
384
Format
24.0x16.9
Języki
polski
ISBN
9788377844571
Redakcja
Adamik-Szysiak Małgorzata
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377844571
Data premiery
2014-03-26
Dodałeś produkt do koszyka
Media i polityka Relacje i współzależności
44,19 zł
Recenzje