33.2
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Medialne fiasko zjednoczenia?
Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
33,20 zł
Cena rekomendowana: 38,56 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
W RFN zdążyła już dorosnąć i osiągnąć pełnoletniość cała generacja, która przyszła na świat już w zjednoczonych Niemczech. Tymczasem, w poprzedzającym jubileusz 2009 roku, wyniki niemieckich badań opinii społecznej nieoczekiwanie ponownie wskazują na odradzanie się wewnątrz niemieckiego społeczeństwa podziału na tzn. Ossis i Wessis. Zjednoczenie z sukcesem dokonane w wymiarze politycznym do dziś nie znalazło zatem odzwierciedlenia w wymiarze społecznym. Jakie są przyczyny takiej trwałości tego wewnętrznego podziału?Zadaniem książki jest analiza sposobu zarządzania informacją w medialnym dyskursie politycznym RFN w odniesieniu do wschodnioniemieckich wydarzeń 1989/1990 r. na przykładzie prasy opiniotwórczej. Jej celem jest ustalenie jak linia redakcyjna przekładała się na optykę widzenia rzeczywistości politycznej i społecznej, i dalej, na zawartość publikowanych treści? Czy przekaz mediów zaspokajał zwiększone potrzeby informacyjne odbiorców w obu częściach Niemiec? Czy media poprzez swój management informacyjny rzeczywiście przyczyniały się do zjednoczenia także w wymiarze społecznym, a nie tylko politycznym?
Szczegóły
Tytuł
Medialne fiasko zjednoczenia?
Podtytuł
Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
227
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323329220
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323329220
Data premiery
2010-10-28
Dodałeś produkt do koszyka
Medialne fiasko zjednoczenia?
33,20 zł
Recenzje