23.87
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Medialne lwy dla rekinów biznesu
Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Twarda
23,87 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego, Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki, Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki. Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.
Szczegóły
Tytuł
Medialne lwy dla rekinów biznesu
Podtytuł
Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Twarda
Ilość stron
200
Format
17.0x24.1
Języki
polski
ISBN
9788301180058
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301180058
Data premiery
2014-10-22
Dodałeś produkt do koszyka
Medialne lwy dla rekinów biznesu
23,87 zł
Recenzje