50.45
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Nowe media w trzecim sektorze
Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.
Szczegóły
Tytuł
Nowe media w trzecim sektorze
Podtytuł
Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
Autor
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
482
Format
28.3x14.4
Języki
polski
ISBN
9788378657040
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788378657040
Dodałeś produkt do koszyka
Nowe media w trzecim sektorze
50,45 zł
Recenzje