36.83
Nauki humanistyczne i społeczne
UMCS
O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
36,83 zł
Cena rekomendowana: 39,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19 jest poświęcona praktykom dyskursywnym wykrystalizowanym w przekazie medialnym narastającym wokół problemów społecznych wywołanych wirusem SARS-CoV-2. W roku 2021, w czasie gdy pandemia koronawirusa z wolna wygasała, ukazała się pierwsza monografia Autorek pt. Retoryka „okołokoronawirusowa". Szkice językowo-kulturowe (Wydawnictwo UMCS).
Ponowne opracowanie problemu, jak wyjaśniają Autorki, znajduje uzasadnienie w mnogości zagadnień, dotąd nieomawianych, a które można było dostrzec i właściwie zinterpretować dopiero z perspektywy ponad 3 lat od wybuchu pandemii. Niniejsza książka to językoznawczo-kulturowa analiza praktyk dyskursywnych stosowanych w przekazie medialnym dotyczącym pandemii i obejmuje dyskurs z zakresu komunikacji urzędowo-dyrektywnej, medyczno-eksperckiej, ekonomiczno-biznesowej, religijnej i społecznej. Ze względu na swoje niewątpliwe walory dokumentacyjne stanowić ona będzie, podobnie jak poprzednia książka Autorek, pozycję o wartości ponadczasowej. - Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Lisowskiego, kierownika Zakładu Lingwistyki Antropologicznej, UAM
Ponowne opracowanie problemu, jak wyjaśniają Autorki, znajduje uzasadnienie w mnogości zagadnień, dotąd nieomawianych, a które można było dostrzec i właściwie zinterpretować dopiero z perspektywy ponad 3 lat od wybuchu pandemii. Niniejsza książka to językoznawczo-kulturowa analiza praktyk dyskursywnych stosowanych w przekazie medialnym dotyczącym pandemii i obejmuje dyskurs z zakresu komunikacji urzędowo-dyrektywnej, medyczno-eksperckiej, ekonomiczno-biznesowej, religijnej i społecznej. Ze względu na swoje niewątpliwe walory dokumentacyjne stanowić ona będzie, podobnie jak poprzednia książka Autorek, pozycję o wartości ponadczasowej. - Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Lisowskiego, kierownika Zakładu Lingwistyki Antropologicznej, UAM
Szczegóły
Tytuł
O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
210
Języki
polski
ISBN
9788322798065
Rodzaj
Książka
EAN
9788322798065
Dodałeś produkt do koszyka
O komunikacji medialnej w czasie pandemii COVID-19
36,83 zł
Recenzje