39.97
Książki
Aspra
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
Opis
Tom 33. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów, ich prawnych gwarancjach, praktyce dziennikarskiej, granicach i zagrożeniach. Problemy związane z koniecznością zapewnienia pluralizmu opinii w mediach i różnorodności na rynku medialnym są jednak co najmniej równie ważne jak wolność mediów, gdyż ich brak lub znaczące ograniczenia stanowią realne zagrożenie dla demokracji. Dlatego dobrze się stało, że powstała publikacja, która podejmuje problem pluralizmu mediów i w mediach w różnych jego kontekstach, zawierająca zarówno wnikliwe rozważania teoretyczne, jak i wyniki najnowszych badań empirycznych. (...) Zaletą publikacji jest aktualność podejmowanych w niej wątków, prezentacja wyników badań własnych autorów oraz zwrócenie uwagi na złożoność i wieloaspektowość problemu pluralizmu medialnego. Prof. nadzw. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Szczegóły
Tytuł
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
Wydawnictwo
Seria
Temat
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
228
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375458121
Numer tomu
33
Redakcja
Jaskiernia Alicja
Redakcja
Gajlewicz-Korab Katarzyna
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375458121
Data premiery
2018-02-01
Dodałeś produkt do koszyka
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
39,97 zł
Recenzje