22.61
Socjologia
Scholar
Poetyka telewizyjnych programów porannych
między inforamcją, tabloidem i autopromocją
Wydawnictwo:
Scholar
Oprawa: Miękka
22,61 zł
Cena rekomendowana: 27,30 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Niesłabnąca od lat popularność telewizji śniadaniowej skłania do analizy programów porannych i przyczyn ich wysokiej oglądalności. Telewizja śniadaniowa w Polsce reprezentuje nową erę w historii telewizji: przenikanie się kultur, symboliczne uproszczenie dyskursu społecznego, mediatyzację wydarzeń i ludzi, współistnienie z reklamą. Jej konstrukcja formalna oraz poetyka stoją w sprzeczności z tradycyjnym wykorzystaniem gatunkowości jako podstawy kreowania przekazu telewizyjnego. Równocześnie klasyczne teorie oddziaływania mediów tracą na znaczeniu na rzecz teorii krytycznych zarówno w odniesieniu do telewizji, jak i samej widowni. Autor twierdzi, że telewizja śniadaniowa jest postgatunkiem, czyli nową formą współczesnych mediów. Potwierdzenie tej tezy jest głównym celem książki.
Szczegóły
Tytuł
Poetyka telewizyjnych programów porannych
Podtytuł
między inforamcją, tabloidem i autopromocją
Autor
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
136
Format
15.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788373836174
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373836174
Data premiery
2013-03-13
Dodałeś produkt do koszyka
Poetyka telewizyjnych programów porannych
22,61 zł
Recenzje