55.17
Inne
Wydawnictwo Uniwesytetu Jagiellońskiego
Prawo a media społecznościowe
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwesytetu Jagiellońskiego
Seria:
Porta Iuris
Opis
Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za bardzo cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. [...] W monografii podejmowane jest szerokie spektrum zagadnień prawnych dotyczących sieci społecznościowych. W zespole autorskim znaleźli się badacze prawa konstytucyjnego, praw człowieka, cywiliści, karniści. Sprawia to, że otrzymujemy dzieło kompleksowe, pozwalające całościowo spojrzeć na analizowane zjawisko.
- dr hab. Wojciech Machała, Uniwersytet Warszawski
Niniejsza książka jest rezultatem dwuletnich badań prowadzonych przez doktorantów w ramach seminarium projektowego programu doktorskiego z zakresu nauk prawnych w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, który jest współtworzony we współpracy z Wydziałem Prawa i Administracji UJ.
Z satysfakcją oddajemy w ręce czytelników rezultat pierwszej edycji seminarium projektowego, który został przygotowany pod kierownictwem naukowym pana prof. dr. hab. Ryszarda Markiewicza. Temat projektu – będący także tytułem niniejszego tomu – „Prawo a media społecznościowe" znakomicie oddaje ideę seminariów projektowych: podejmowania ważnych i aktualnych wyzwań dla nauk prawnych z perspektywy różnych ich specjalności z równoczesnym uwzględnieniem nieodzownego w uprawianiu nauki we współczesnym świecie komponentu interdyscyplinarnego. Jesteśmy więc przekonani, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem nie tylko prawników.
(fragment Słowa wstępnego)
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: [email protected]
email:
Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: [email protected]
email:
Szczegóły
Tytuł
Prawo a media społecznościowe
Autor
Wydawnictwo
Seria
Temat
Rok wydania
2022
Ilość stron
368
Format
15.8 x 23.5 cm
ISBN
978-83-233-5092-7
Rodzaj
Książka
EAN
9788323350927
Data premiery
2022-07-08
Dodałeś produkt do koszyka
Prawo a media społecznościowe
55,17 zł
Recenzje