Filtrowanie
Książki o Social Mediach
Liczba produktów: 83
Content marketing i social media - Jak przyciągnąć klientów
72.03
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
72,03 zł
Od Facebooka do post-przyjaźni. - Współczesne przeobrażenia bliskich relacji
61.59
Psychologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
61,59 zł
Cyberplemiona - Analiza zachowań użytkowników Facebooka w trakcie kampanii parlamentarnej
82.47
Polityka
Wydawnictwo Naukowe PWN
82,47 zł
Czy można żyć bez Facebooka? - Rola serwisów społecznościowych w sieciowym społeczeństwie informacyjnym
37.16
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
37,16 zł
New media in the marketing communication of enterprises in the international market
103.35
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
103,35 zł
Komunikacja w kryzysie - Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem
82.47
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
82,47 zł
Tryumf amatora. O społecznościowych praktykach tekstualnych w świecie mediów elektronicznych
48.27
Książki
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
48,27 zł
Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
35.21
Marketing i ekonomia
Relacja
35,21 zł
Zerwij z mediami społecznościowymi. - Proste wskazówki, jak świadomie korzystać z serwisów społecznościowych
13.1
Psychologia
Lingea
13,10 zł
Jak rozpoznać i pokonać uzależnienie od smartfona - Praktyczne wskazówki i ćwiczenia
29.67
Psychologia
Zwierciadło
29,67 zł
Miliarderzy z przypadku. - Początki FACEBOOKA. Opowieść o seksie,pieniądzach, geniuszu i zdradzie
22.23
Reportaż
Poradnia K
22,23 zł
Marketing w twojej firmie. - Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
36.6
Marketing i ekonomia
MT Biznes
36,60 zł
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
50.62
Marketing i ekonomia
Onepress
50,62 zł
Wyloguj swój mózg. Jak zadbać o swój mózg w dobie nowych technologii
36.18
Psychologia
Znak
36,18 zł
Nowe zasady marketingu i PR - Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
71.15
Marketing i ekonomia
MT Biznes
71,15 zł
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
48.9
Książki
MT Biznes
48,90 zł
Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
46.24
Kultura
Wydawnictwo Naukowe UAM
46,24 zł
LinkedIn w praktyce. Nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania. Workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz!
59.34
Marketing i ekonomia
MT Biznes
59,34 zł
Skuteczny marketing na TikToku. - Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
42.46
Książki
Onepress
42,46 zł
Polajkować TV - Telewizja i media społecznościowe
40.18
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
40,18 zł
Niewolnicy dopaminy. Jak odnaleźć równowagę w epoce obfitości
40.84
Psychologia
Zysk i S-ka
40,84 zł
Pisz. Publikuj. Działaj. - Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
48.9
Rozwój osobisty
MT Biznes
48,90 zł
Cyfrowe szaleństwo: - Jak media społecznościowe napędzają kryzys zdrowia psychicznego i jak odzyskać równowagę
68.83
Socjologia
CeDeWu
68,83 zł
Formacja chrześcijańska młodzieży w mediach społecznościowych Studium teologiczno-pastoralne na pod
66.35
Książki
Wydawnictwo Naukowe UMK
66,35 zł