69.83
Marketing i ekonomia
CeDeWu
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
69,83 zł
Cena rekomendowana: 70,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych" ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm.
Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. - Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. - Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
Kraj produkcji: Polska
Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (Polska)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Autor
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
202
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381026758
Rodzaj
Książka
EAN
9788381026758
Data premiery
2023-02-07
Dodałeś produkt do koszyka
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
69,83 zł
Recenzje