loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
69.83 Marketing i ekonomia CeDeWu

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
69,83 zł
Cena rekomendowana: 70,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Książka "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych" ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm.

Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.  - Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji

Kraj produkcji: Polska

Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (Polska)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]

Szczegóły

Tytuł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Wydawnictwo
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
202
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381026758
Rodzaj
Książka
EAN
9788381026758
Data premiery
2023-02-07

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
69,83 zł
Cena rekomendowana: 70,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych - Agnieszka Dejnaka
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Agnieszka Dejnaka
69,83 zł
70,00 zł
Przejdź do koszyka
69,83 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO