loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
39.9 Psychologia GWP

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie

Alicja Grochowska

Wydawnictwo: GWP
Seria: PSYCHOLOGIA W MONOGRAFIACH NAUKOWYCH
Oprawa: Miękka
39,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. [] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności. Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.

Szczegóły

Tytuł
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
Autor
Alicja Grochowska
Wydawnictwo
Seria
PSYCHOLOGIA W MONOGRAFIACH NAUKOWYCH
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
348
Format
15.5x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788374892254
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788374892254
Data premiery
2009-09-10
Kraj produkcji
PL
Producent
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka
Bema 4/1a
81-753 Sopot
PL
601061791
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
39,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie - Alicja Grochowska
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
Alicja Grochowska
39,90 zł
Przejdź do koszyka
39,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO