39.9
Psychologia
GWP
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
Opis
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. [] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności. Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.
Szczegóły
Tytuł
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
348
Format
15.5x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788374892254
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788374892254
Data premiery
2009-09-10
Dodałeś produkt do koszyka

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
39,90 zł
Recenzje