57.27
Książki
MT Biznes
Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas. Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje. Dlaczego Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory. *** Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym Predictive Analytics Times. Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży. *** Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów danych. Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com Ekscytująca i wciągająca czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata. Marianna Dizik, statystyk, Google Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian. John Francis, starszy analityk danych, Nike Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę. Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych i ja się z nim zgadzam. Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!
Szczegóły
Tytuł
Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
410
Format
15.8x23.3cm
Języki
polski
ISBN
9788380872585
Tłumacze
Pawłowski Konrad
Tytuł oryginału
Predictive Analytics: The Power to Predict Who Will Click, Buy, Lie, or Die
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380872585
Data premiery
2018-04-20
Dodałeś produkt do koszyka
Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze
57,27 zł
Recenzje