loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
89.9 Psychologia GWP

Psychologia zachowań konsumenckich

Wydawnictwo: GWP
Oprawa: Twarda
89,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Najnowsze poszerzone wydanie podstawowej pozycji poświęconej psychologii zachowań konsumenckich. Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.

Szczegóły

Tytuł
Psychologia zachowań konsumenckich
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2009
Oprawa
Twarda
Ilość stron
424
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-7489-161-5
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788374891615

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
89,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Psychologia zachowań konsumenckich - Falkowski Andrzej, Tyszka Tadeusz
Psychologia zachowań konsumenckich
Falkowski Andrzej, Tyszka Tadeusz
89,90 zł
Przejdź do koszyka
89,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO