89.9
Psychologia
GWP
Psychologia zachowań konsumenckich
Wydawnictwo:
GWP
Oprawa: Twarda
Opis
Najnowsze poszerzone wydanie podstawowej pozycji poświęconej psychologii zachowań konsumenckich. Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Szczegóły
Tytuł
Psychologia zachowań konsumenckich
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
2
Rok wydania
2009
Oprawa
Twarda
Ilość stron
424
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
978-83-7489-161-5
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9788374891615
Dodałeś produkt do koszyka

Psychologia zachowań konsumenckich
89,90 zł
Recenzje