loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
51.14 Polityka Petrus
-26%

(Re)definicja pojęcia tabu medialnego

Wydawnictwo: Petrus
Oprawa: Miękka
51,14 zł
69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł (-26%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 43,41 zł (+18%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Autor książki zasadnie kwestionuje powszechne przekonanie, że „media są przestrzenią bez tabu”. Oczywiście stopień „tabuizacji” zależy od ich rodzaju, gatunku czy kanału, ale ograniczenia wynikające z przyczyn kulturowych, politycznych,ekonomicznych czy prawnych są w środkach przekazu w większym lub mniejszym zakresie obecne. Dotyczy to również (a może zwłaszcza) prasy informacyjno-publicystycznej, która stała się (z niewielkimi odstępstwami) przedmiotem nowatorskichbadań Autora. Podkreślam tu nowatorstwo przedsięwzięcia, ponieważ „tabu” w mediach było dotąd nie tylko nie analizowane, ale nawet nie dostrzegane ze względu na absolutną rzekomo wolność wypowiedzi, jeśli nie naruszają one norm prawa karnego lub kodeksu cywilnego. A tymczasem w publikacjach o polityce, gospodarce i kulturze nie brak tematów z różnych (nie tylko jurydycznych, ale też obyczajowych) powodów wyłączonych i pomijanych – w tym tematów tabu.prof. dr hab. Jerzy Jastrzębski Autor publikacji podjął się ambitnego zadania opracowania interdyscyplinarnych źródłowych podstaw oraz teoretyczno-naukowych ram do badania obecności i funkcjonalności tabu medialnego. Dopiero w takim kontekście badawczym możnaodpowiedzialnie dokonywać zarówno prób identyfikowania tabu w mediach, ich kategoryzacji i empirycznego pokazywania ich egzemplifikacji. Takie autorskie podeście do problematyki tabu w mediach wymagało solidnego przygotowania i interdyscyplinarnej wiedzy na ten temat, przemyślanej metodologii kwerendalnej, przygotowawczej i badawczej podjętego problemu, a także analityczno-syntetycznych analiz porządkujących pojęcie tabu, jego medialne kategorie i praktyczną funkcjonalność w mediach i poprzez media. ks. prof. dr hab. Michał Drożdż

Książka "(Re)definicja pojęcia tabu medialnego" - Sławomir Sroczyński SDS - oprawa miękka - Wydawnictwo Petrus. Książka posiada 332 stron i została wydana w 2022 r. Cena 49.10 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Szczegóły

Tytuł
(Re)definicja pojęcia tabu medialnego
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
332
Format
16.0 x 22.5 x 2.5 cm
ISBN
978-83-7720-665-2
Rodzaj
Książka
EAN
9788377206652
Data premiery
2022-03-11

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
51,14 zł
69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł (-26%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 43,41 zł (+18%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
(Re)definicja pojęcia tabu medialnego - SDR Sroczyński Sławomir
(Re)definicja pojęcia tabu medialnego
SDR Sroczyński Sławomir
51,14 zł
69,00 zł
Przejdź do koszyka
51,14 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO