204.12
Książki
Wolters Kluwer
Reklama
Aspekty prawne. Nowe wyzwania
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Oprawa: Twarda
Opis
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.:
- nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenwashing),
- nowe technologie i ochronę danych osobowych (reklama online a dane osobowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie),
- reklamę naśladowczą i body image advertising,
- reklamę wybranych towarów i usług (reklamę podgrzewanych wyrobów tytoniowych, żywności dla dzieci, suplementów diety oraz leków biologicznych).
Autorzy odnoszą się przy tym do problemów interdyscyplinarnych, takich jak psychologia, a model konsumenta oraz psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych. Opisują także zjawisko nadużycia pozycji dominującej na rynku reklamy internetowej oraz wagę przejrzystości w reklamie politycznej.
Książka jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.
Szczegóły
Tytuł
Reklama
Podtytuł
Aspekty prawne. Nowe wyzwania
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Twarda
Ilość stron
1024
Języki
polski
ISBN
9788382867572
Redakcja
Namysłowska Monika
Rodzaj
Książka
EAN
9788382867572
Data premiery
2022-12-13
Dodałeś produkt do koszyka
Reklama
204,12 zł
Recenzje