57.61
Książki
CeDeWu
Reklama produktów i usług bankowych
jej perswazyjność i konsekwencje
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
57,61 zł
Cena rekomendowana: 59,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią niezwykle delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, często trudno uchwytnych i niejednoznacznych. Książka, którą trzymacie Państwo w rękach, jest bodaj pierwszym interdyscyplinarnym opracowaniem próbującym udzielić odpowiedzi na pytania: po jakie techniki wpływu sięgają reklamy bankowe, na podstawie czego klienci banków podejmują decyzje nabywcze i jakie argumenty użyte w reklamie odnoszą pożądany skutek w postaci zakupu usługi/produktu finansowego.Niniejsza publikacja w przeciwieństwie do powielanych nudnych marketingowych teorii w niebanalny sposób podejmuje ważki temat stosowania emocjonalnie nacechowanej perswazji oraz podatności konsumentów na reklamę produktów bankowych, przystępnie tłumacząc nawet złożone teorie. Odnosi się na przykład do niezwykle interesującej koncepcji konsumenta - wasala biznesu (por. A. Lewicka-Strzałecka) głoszącej, iż biznes odebrał mu podmiotowość, deformując hierarchię wartości i umieszczając na jej czele konsumpcję. Zgodnie z nią reklama jest oskarżana o kreowanie sztucznych potrzeb, manipulowanie konsumentem oraz promowanie materializmu.
Szczegóły
Tytuł
Reklama produktów i usług bankowych
Podtytuł
jej perswazyjność i konsekwencje
Autor
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
232
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375565041
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375565041
Data premiery
2013-05-01
Dodałeś produkt do koszyka

Reklama produktów i usług bankowych
57,61 zł
Recenzje