49.72
Książki
CeDeWu
Reklama produktów i usług bankowych
jej perswazyjność i konsekwencje
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
49,72 zł
Cena rekomendowana: 59,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią niezwykle delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, często trudno uchwytnych i niejednoznacznych. Książka, którą trzymacie Państwo w rękach, jest bodaj pierwszym interdyscyplinarnym opracowaniem próbującym udzielić odpowiedzi na pytania: po jakie techniki wpływu sięgają reklamy bankowe, na podstawie czego klienci banków podejmują decyzje nabywcze i jakie argumenty użyte w reklamie odnoszą pożądany skutek w postaci zakupu usługi/produktu finansowego.Niniejsza publikacja w przeciwieństwie do powielanych nudnych marketingowych teorii w niebanalny sposób podejmuje ważki temat stosowania emocjonalnie nacechowanej perswazji oraz podatności konsumentów na reklamę produktów bankowych, przystępnie tłumacząc nawet złożone teorie. Odnosi się na przykład do niezwykle interesującej koncepcji konsumenta - wasala biznesu (por. A. Lewicka-Strzałecka) głoszącej, iż biznes odebrał mu podmiotowość, deformując hierarchię wartości i umieszczając na jej czele konsumpcję. Zgodnie z nią reklama jest oskarżana o kreowanie sztucznych potrzeb, manipulowanie konsumentem oraz promowanie materializmu.
Szczegóły
Tytuł
Reklama produktów i usług bankowych
Podtytuł
jej perswazyjność i konsekwencje
Autor
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
232
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375565041
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375565041
Data premiery
2013-05-01
Dodałeś produkt do koszyka
Reklama produktów i usług bankowych
49,72 zł
Recenzje