56.75
Książki
Elipsa
Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
Wydawnictwo:
Elipsa
Oprawa: Miękka
Opis
Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego.W książce zostały zaprezentowane badania oparte na dwóch źródłach danych. Przebadana została jedna grupa mediowa ? Grupa CANAL+ Polska S.A. jako przykład przedsiębiorstwa działającego na polskim rynku telewizyjnym. Można założyć, że ograniczony czas wolny konsumentów, a także globalizacja i dostęp do wielu treści jednocześnie determinuje zachowania lojalnościowe, a tym samym wpływa na wartość przedsiębiorstwa telewizyjnego. Zaprezentowane zostało również, jak lojalność wpływa na konsumpcję treści telewizyjnych i co powinno wzmocnić wartość rynkową firm. Praca pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy rozwój technologii i migracja treści wideo do Internetu wpływają na oglądalność programów liniowych. Głównym celem pracy jest wykazanie potrzeby zdobycia wiedzy o zachowaniach lojalnych widzów w celu utrzymania konsumenta, a także poszerzenia swojej aktywności na wszystkie możliwe pola dotarcia do widza, niezależnie od czasu i miejsca jego wyboru, i oszacowania potencjału lojalności widzów.
Szczegóły
Tytuł
Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
362
Języki
polski
ISBN
9788380174511
Rodzaj
Książka
EAN
9788380174511
Dodałeś produkt do koszyka
Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
56,75 zł
Recenzje