59.98
Książki
Elipsa
Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
Wydawnictwo:
Elipsa
Oprawa: Miękka
Opis
Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego.W książce zostały zaprezentowane badania oparte na dwóch źródłach danych. Przebadana została jedna grupa mediowa ? Grupa CANAL+ Polska S.A. jako przykład przedsiębiorstwa działającego na polskim rynku telewizyjnym. Można założyć, że ograniczony czas wolny konsumentów, a także globalizacja i dostęp do wielu treści jednocześnie determinuje zachowania lojalnościowe, a tym samym wpływa na wartość przedsiębiorstwa telewizyjnego. Zaprezentowane zostało również, jak lojalność wpływa na konsumpcję treści telewizyjnych i co powinno wzmocnić wartość rynkową firm. Praca pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy rozwój technologii i migracja treści wideo do Internetu wpływają na oglądalność programów liniowych. Głównym celem pracy jest wykazanie potrzeby zdobycia wiedzy o zachowaniach lojalnych widzów w celu utrzymania konsumenta, a także poszerzenia swojej aktywności na wszystkie możliwe pola dotarcia do widza, niezależnie od czasu i miejsca jego wyboru, i oszacowania potencjału lojalności widzów.
Szczegóły
Tytuł
Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
362
Języki
polski
ISBN
9788380174511
Rodzaj
Książka
EAN
9788380174511
Kraj produkcji
PL
Producent
Publicat S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
59,98 zł
Recenzje