56.96
Książki
Silva Rerum
SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0.
Wydawnictwo:
Silva Rerum
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
56,96 zł
Cena rekomendowana: 79,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Pomnażające się obrazy stały się nieodłączną częścią wartkiego strumienia społecznej dyskusji, a tym samym trzonem masowej kultury wizualnej w nowym systemie komunikacji. Z jednej strony, pokochaliśmy media społecznościowe, które pozwalają nam być zawsze w kontakcie i na bieżąco. Z drugiej zaś krytykujemy je za nadzór naszego życia i wytwarzanie fałszywych kanonów. Niezależnie jednak od naszego stosunku do social mediów masowe zapotrzebowanie na obraz, rozmaite sposoby jego produkcji oraz obrotu wywarły znaczący wpływ na kulturę wizualną w ogóle, aktywizując działania artystów i teoretyków sztuki. Książka ta podejmuje próbę zbadania tej przestrzeni i analizy nowych zjawisk, w oparciu o doświadczania sztuki ?starych? nowych mediów, tych sprzed rewolucji 2.0 i sprzed powstania Internetu. Choć ?w sieci nic nie ginie?, to zmieniają się narzędzia i struktury komunikacji, a wraz ze strumieniem danych przesuwa się tablica obrazów, narażając wizualne wytwory na otchłań rozproszenia sieciowego. Próba usystematyzowania tych zjawisk w social net art ma nadzieję uchwycić twórcze działania w mediach społecznościowych na daną chwilę.
Szczegóły
Tytuł
SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0.
Autor
Marta Miaskowska
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
200
Format
16.0x20.0cm
Języki
polski
ISBN
9788367222082
Rodzaj
Książka
EAN
9788367222082
Dodałeś produkt do koszyka
SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0.
56,96 zł
Recenzje