135.07
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Sternicy mediów
Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Twarda
135,07 zł
Cena rekomendowana: 145,15 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: poniedziałek 18.08.2025
Opis
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Sternicy mediów
Podtytuł
Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2023
Oprawa
Twarda
Ilość stron
436
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301232344
Rodzaj
Książka
EAN
9788301232344
Data premiery
2023-11-13
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Sternicy mediów
135,07 zł
Recenzje