140.03
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Sternicy mediów
Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Twarda
Opis
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.
Szczegóły
Tytuł
Sternicy mediów
Podtytuł
Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2023
Oprawa
Twarda
Ilość stron
436
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301232344
Rodzaj
Książka
EAN
9788301232344
Data premiery
2023-11-13
Dodałeś produkt do koszyka
Sternicy mediów
140,03 zł
Recenzje