loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
40.7 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych
Studia przypadków

Oprawa: Miękka
40,70 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działańW publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

Szczegóły

Tytuł
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych
Podtytuł
Studia przypadków
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
198
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788380884373
Redakcja
Golik-Górecka Grażyna
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380884373

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
40,70 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych
40,70 zł
Przejdź do koszyka
40,70 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO