40.7
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych
Studia przypadków
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działańW publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.
Szczegóły
Tytuł
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych
Podtytuł
Studia przypadków
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
198
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788380884373
Redakcja
Golik-Górecka Grażyna
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380884373
Dodałeś produkt do koszyka
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych
40,70 zł
Recenzje