loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
34.2 Marketing i ekonomia MT Biznes
-14%

Marketing w twojej firmie.
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
34,20 zł
39,90 zł
Oszczędzasz 5,70 zł (14% Rabatu)
Wysyłka dzisiaj
Opis


Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne.

Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je wykorzystać.

Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy. Poznasz wartość, jaką daje:

  • regularne prowadzenie bloga firmowego;
  • komunikacja w social mediach;
  • korzystanie z systemu reklamowego Google Ads;
  • współpraca z influencerami;
  • budowanie marki osobistej;
  • przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową
  • i wiele innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją!

W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline.

Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ:
  • To pierwsza polska książka pokazująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej.
  • Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne ułatwiający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach.
  • Praktyczny poradnik pokazujący działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak również z dofinansowaniem.
  • Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii.
  • Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu.

Ta książka zdecydowanie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To klasyczna mieszanka gałęzi marketingowych przedstawiona w formie dostosowanej do otaczającej nas rzeczywistości – świata pogrążonego w pandemii COVID-19. Każda firma, która chce obecnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta.

Grzegorz Borowiec, e-commerce manager GlobKurier.pl

Gdybym miała teraz zaczynać karierę na rynku marketingowym, chętnie bym sięgnęła po tę książkę. Autor pisze o trudnych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie. Większość z nich zna nie tylko z książek, lecz przerobił je w swojej karierze krok po kroku. (…) Kolejnym walorem tej książki są wywiady z najlepszymi fachowcami światowego marketingu. (...) To, co zebrał Norbert poprzez swoje wywiady, to wizja przyszłości marketingu.

Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski

Autor wyjaśnia wszystkie działania we właściwej kolejności, podaje przykłady, praktyczne wskazówki do korzystania z proponowanych narzędzi. Dzięki temu nawet niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treści i podjąć próbę samodzielnego kształtowania strategii komunikacyjnej swojego przedsiębiorstwa.

dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UŚ

Norbert Oruba – praktyk marketingu, pracuje dla polskich i międzynarodowych marek. Wykładowca uniwersytecki (6 przedmiotów), szkoleniowiec i prelegent, autor licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych czasopism i portali branżowych (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, PRoto itd.). Za osiągnięcia zawodowe otrzymał 9 wyróżnień, nominacji i nagród. Obserwowany w social mediach przez kilkanaście tysięcy osób.

Czytaj więcej
Szczegóły
Tytuł
Marketing w twojej firmie.
Podtytuł
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
Wydawnictwo
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
224
Format
14.1x21.8cm
Języki
polski
ISBN
9788382311174
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788382311174
Recenzje
Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Recenzja niezgodna z regulaminem nie będzie zatwierdzona
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
34,20 zł
39,90 zł
Oszczędzasz 5,70 zł (14% Rabatu)
Wysyłka dzisiaj
Podobne z kategorii - Marketing i ekonomia
Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie
-36%
Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie
18.65 Marketing i ekonomia Studio Emka
18,65 zł
29,00 zł
Inteligentny inwestor
-33%
Inteligentny inwestor
46.31 Marketing i ekonomia Studio Emka
46,31 zł
69,00 zł
Inflacja wróg publiczny nr 1
-34%
Inflacja wróg publiczny nr 1
29.22 Marketing i ekonomia Fijorr Publishing
29,22 zł
44,33 zł
Przewodnik dla nowych pracowników w Wielkiej Brytanii
-21%
Przewodnik dla nowych pracowników w Wielkiej Brytanii
4.19 Marketing i ekonomia Fraccal Publishing
4,19 zł
5,30 zł
Podstawy finansów
-4%
Podstawy finansów
61.6 Marketing i ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWM
61,60 zł
64,00 zł
Jakiego koloru jest Twój spadochron?
-33%
Jakiego koloru jest Twój spadochron?
29.87 Marketing i ekonomia Studio Emka
29,87 zł
44,90 zł
Wojna o pieniądz 2
-28%
Wojna o pieniądz 2 - Świat władzy pieniądza
36.81 Marketing i ekonomia Wektory
36,81 zł
51,00 zł
Zdrowy rozsądek w biznesie
-28%
Zdrowy rozsądek w biznesie - dla nastolatków
13.65 Marketing i ekonomia ASPEKT
13,65 zł
19,01 zł
Samo Sedno Jak skutecznie szukać pracy?
-30%
Samo Sedno Jak skutecznie szukać pracy?
15.98 Marketing i ekonomia Edgard
15,98 zł
22,90 zł
Myśl i bogać się
-33%
Myśl i bogać się - Podręcznik człowieka interesu
26.16 Marketing i ekonomia Studio Emka
26,16 zł
39,00 zł
Spawanie metodą MIG nie tylko dla początkujących
-13%
Spawanie metodą MIG nie tylko dla początkujących
51.96 Marketing i ekonomia Liwona
51,96 zł
60,00 zł
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing w twojej firmie.
Marketing w twojej firmie.
Oruba Norbert
34,20 zł
39,90 zł
Przejdź do koszyka
34,20 zł
39,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Unii Lubelskiej 1
61-249 Poznań sklep@dobraksiazka.pl
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO
Informujemy, iż do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji reklam i przedstawianych ofert oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego sklepu, aby zapewnić przyjemne wrażenia podczas przeglądania naszego serwisu korzystamy z plików cookies. Korzystanie ze strony dobraksiazka.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zapisywane na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Polityka prywatności. Rozumiem