36.8
Książki
Księgarnia Akademicka
Telewizja i performans
Wydawnictwo:
Księgarnia Akademicka
Oprawa: miękka
Opis
Celem książki jest próba sformułowania definicji współczesnej telewizji (z uwzględnieniem jej ekstensji w nowych mediach) jako performansu, czyli działania procesualnego i sprawczego w obszarze widzialności i społecznej rzeczywistości. Autor podejmuje też próbę weryfikacji możliwości poznawczych performatyki w kulturoznawczo zorientowanych naukach o polityce i naukach o mediach. Interesują go kwestie obecności, istotności i sprawczości telewizji w codziennych praktykach i dyskursach jednostek i instytucji, w powstawaniu norm kulturowych i społecznych, a także tworzeniu się wspólnot. W konsekwencji modyfikacji uległa również dzisiejsza kondycja zmediatyzowanej demokracji, a także rozumienie kultury politycznej.
Szczegóły
Tytuł
Telewizja i performans
Autor
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
373
ISBN
9788381380973
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381380973
Dodałeś produkt do koszyka
Telewizja i performans
36,80 zł
Recenzje