63.8
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Teoria komunikowania masowego
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
63,80 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych!Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; organizacji i kulturze mediów; treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
Szczegóły
Tytuł
Teoria komunikowania masowego
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
576
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301151539
Tłumacze
Bucholc Marta
Tłumacze
Szulżycka Alina
Redakcja
Goban-Klas Tomasz
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
978830115153901
Dodałeś produkt do koszyka
Teoria komunikowania masowego
63,80 zł
Recenzje