41
Książki
Szkolne PWN
Wiedza o reklamie
Od pomysłu do efektu
Opis
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciąga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i figury wykorzystywane w reklamie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadomości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skuteczność reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami.Wiedza o reklamie to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
Szczegóły
Tytuł
Wiedza o reklamie
Podtytuł
Od pomysłu do efektu
Wydawnictwo
Seria
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
360
Format
20.0x25.0cm
Języki
polski
ISBN
9788374468251
Rodzaj
Książka
EAN
9788374468251
Data premiery
2009-04-22
Dodałeś produkt do koszyka

Wiedza o reklamie
41,00 zł
Recenzje