29.4
Książki
Elipsa
Wirtualne targowisko Tom 3
O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie
Wydawnictwo:
Elipsa
Oprawa: Miękka
Opis
Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania - zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty - sprawia, że równie wielu jego użytkowników podchodzi do niego sceptycznie, co z ogromnym entuzjazmem. Z pewnością jednak każdy, kto korzysta z tego elektronicznego medium przyzna, że wywiera ono znaczenie niemalże na wszystkie dziedziny ludzkiego życia. Słuszna jest zatem opinia, że pojawienie się i rozwój wirtualnego przekazu wywołało nowe zjawisko cywilizacyjne; współczesne społeczeństwo charakteryzuje wyraźnie cecha informacyjności. Tworzące trzeci tom publikacje - będące referatami, które wygłoszone zostały podczas zorganizowanej przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW konferencji "Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu promowaniu się w Internecie" - stanowią prezentację zagadnień dotyczących wykorzystywania Sieci dla przybliżania społeczeństwu tematów zdrowia i zasad komunikacji w wirtualnym świecie. Artykuły te zapewne zainteresują ich czytelników; dotyczą bowiem wyjątkowo istotnych dla każdego człowieka aspektów codziennego życia. Szybki rozwój techniki umożliwił ludziom dostęp do wiadomości o zdrowiu i promowanie zdrowego stylu życia. W ten sposób dostrzega się jego wpływ na zdrowie publiczne, które kształtuje funkcjonowanie społeczeństwa. Mass media zatem powinny służyć profilaktyce oraz promocji zdrowia. Podobne oczekiwania kierowane są pod adresem zamieszczanych w Sieci twórców informacji. Szybkie i skuteczne zdobycie potrzebnych wiadomości wpływa na zmianę sposobu przeżywania codzienności. Zmiana ta jednak - o czym nie można zapominać - może być negatywna wówczas, gdy korzystający z Internetu natrafiają na informacyjny chaos, nie potrafią umiejętnie i krytycznie odbierać medialnego przekazu. Zaprezentowane w publikacji zagadnienia z zakresu informacji odpowiadają na rodzące się w użytkownikach Internetu takie pytania jak: jaką rolę odgrywają social media w służbie "nowej demokracji"? Czym uzasadniona jest opinia, że wszyscy uczestnicy życia publicznego - kreując przy pomocy Sieci polityczną rzeczywistość - podejmują się zadań właściwych dziennikarzowi? Fragment Wprowadzenia
Szczegóły
Tytuł
Wirtualne targowisko Tom 3
Podtytuł
O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788380171633
Redakcja
Cybulska Kinga
Redakcja
Jarosz Marta
Redakcja
Maciaszek Paweł
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380171633
Dodałeś produkt do koszyka

Wirtualne targowisko Tom 3
29,40 zł
Recenzje