70.93
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wpływowy content marketing. Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
70,93 zł
Cena rekomendowana: 79,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Przedsprzedaż - wysyłka po 17.12.2024
Zapłać za 30 dni
Opis
Poznaj strategie, dzięki którym Twoje treści będą angażujące i skuteczne.
Zwiększ współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie klientów.
Przeczytaj wyjątkową książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie Goody Business Book Awards.
Purna Virji, uznana na całym świecie strateg ds. treści, prezentuje sprawdzone strategie tworzenia treści wideo i audio, działania w mediach społecznościowych, które Twoi odbiorcy będą chcieli czytać i oglądać, na które będą czekać. Opisuje także, jak opanować dystrybucję treści w różnych kanałach, takich jak strony internetowe, blogi, e-mail i sieci społecznościowe, aby maksymalizować zasięg, zaangażowanie i wpływ.
Dzięki tej książce poznasz łatwe do wdrożenia wskazówki, a także przykłady najlepszych kampanii content marketingowych marek takich jak Patagonia, Microsoft, Spotify i Google oraz wywiady z czołowymi ekspertami branżowymi z całego świata. Znajdziesz również porady, jak dostosować treść do różnych etapów podróży klienta. Książka ta zapewni Ci długoterminowy sukces Twojej strategii content marketingowej, zwiększy świadomość marki, zbuduje relacje i poprawi wskaźniki konwersji.
Zwiększ współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie klientów.
Przeczytaj wyjątkową książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie Goody Business Book Awards.
Purna Virji, uznana na całym świecie strateg ds. treści, prezentuje sprawdzone strategie tworzenia treści wideo i audio, działania w mediach społecznościowych, które Twoi odbiorcy będą chcieli czytać i oglądać, na które będą czekać. Opisuje także, jak opanować dystrybucję treści w różnych kanałach, takich jak strony internetowe, blogi, e-mail i sieci społecznościowe, aby maksymalizować zasięg, zaangażowanie i wpływ.
Dzięki tej książce poznasz łatwe do wdrożenia wskazówki, a także przykłady najlepszych kampanii content marketingowych marek takich jak Patagonia, Microsoft, Spotify i Google oraz wywiady z czołowymi ekspertami branżowymi z całego świata. Znajdziesz również porady, jak dostosować treść do różnych etapów podróży klienta. Książka ta zapewni Ci długoterminowy sukces Twojej strategii content marketingowej, zwiększy świadomość marki, zbuduje relacje i poprawi wskaźniki konwersji.
Szczegóły
Tytuł
Wpływowy content marketing. Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
350
Format
16.5 x 23.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788301240172
Tłumacze
Paziewska Aleksandra
Tytuł oryginału
High-Impact Content Marketing: Strategies to Make Your Content Intentional, Engaging and Effective
Rodzaj
Książka
EAN
9788301240172
Data premiery
2024-12-17
Dodałeś produkt do koszyka
Wpływowy content marketing. Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne
70,93 zł
Recenzje