76.3
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wpływowy content marketing. Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
76,30 zł
Cena rekomendowana: 82,47 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Poznaj strategie, dzięki którym Twoje treści będą angażujące i skuteczne.
Zwiększ współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie klientów.
Przeczytaj wyjątkową książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie Goody Business Book Awards.
Purna Virji, uznana na całym świecie strateg ds. treści, prezentuje sprawdzone strategie tworzenia treści wideo i audio, działania w mediach społecznościowych, które Twoi odbiorcy będą chcieli czytać i oglądać, na które będą czekać. Opisuje także, jak opanować dystrybucję treści w różnych kanałach, takich jak strony internetowe, blogi, e-mail i sieci społecznościowe, aby maksymalizować zasięg, zaangażowanie i wpływ.
Dzięki tej książce poznasz łatwe do wdrożenia wskazówki, a także przykłady najlepszych kampanii content marketingowych marek takich jak Patagonia, Microsoft, Spotify i Google oraz wywiady z czołowymi ekspertami branżowymi z całego świata. Znajdziesz również porady, jak dostosować treść do różnych etapów podróży klienta. Książka ta zapewni Ci długoterminowy sukces Twojej strategii content marketingowej, zwiększy świadomość marki, zbuduje relacje i poprawi wskaźniki konwersji.
Zwiększ współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie klientów.
Przeczytaj wyjątkową książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie Goody Business Book Awards.
Purna Virji, uznana na całym świecie strateg ds. treści, prezentuje sprawdzone strategie tworzenia treści wideo i audio, działania w mediach społecznościowych, które Twoi odbiorcy będą chcieli czytać i oglądać, na które będą czekać. Opisuje także, jak opanować dystrybucję treści w różnych kanałach, takich jak strony internetowe, blogi, e-mail i sieci społecznościowe, aby maksymalizować zasięg, zaangażowanie i wpływ.
Dzięki tej książce poznasz łatwe do wdrożenia wskazówki, a także przykłady najlepszych kampanii content marketingowych marek takich jak Patagonia, Microsoft, Spotify i Google oraz wywiady z czołowymi ekspertami branżowymi z całego świata. Znajdziesz również porady, jak dostosować treść do różnych etapów podróży klienta. Książka ta zapewni Ci długoterminowy sukces Twojej strategii content marketingowej, zwiększy świadomość marki, zbuduje relacje i poprawi wskaźniki konwersji.
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (Polska)
tel: 226954800
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Wpływowy content marketing. Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
350
Format
16.5 x 23.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788301240172
Tłumacze
Paziewska Aleksandra
Kraj produkcji
PL
Tytuł oryginału
High-Impact Content Marketing: Strategies to Make Your Content Intentional, Engaging and Effective
Rodzaj
Książka
EAN
9788301240172
Data premiery
2024-12-17
Dodałeś produkt do koszyka
Wpływowy content marketing. Strategie, dzięki którym Twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne
76,30 zł
Recenzje