39.55
Socjologia
UMCS
Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
39,55 zł
Cena rekomendowana: 52,20 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące społecznych i kulturowych konsekwencji medialnego obrazu świata. Dopełnieniem rozważań teoretycznych są opracowania o charakterze analitycznym prezentujące studium przypadku (z uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym).
Szczegóły
Tytuł
Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
242
Format
23.9x17.0
Języki
polski
ISBN
9788377846001
Redakcja
Hofman Iwona
Redakcja
Kępa-Figura Danuta
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377846001
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku
39,55 zł
Recenzje