loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
35.4 Książki UMCS

Współczesne media Tom 2 Współczesne dyskursy medialne

Wydawnictwo: UMCS
Oprawa: Miękka
35,40 zł
Cena rekomendowana: 37,80 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Seria ?Współczesne Media?, którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddziaływania stała się wizytówką lubelskiego ośrodka medioznawczego, którego instytucjonalne ramy określane są współcześnie działalnością Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. [...] kolejne dwa tomy serii ?Współczesne Media? [?] zaproponowałyśmy jako spojrzenie na media z wykorzystaniem kategorii dyskurs ? tak ważnej dla dwóch dziedzin, dla których medioznawstwo ma znaczenie kluczowe ? nauk społecznych i humanistycznych.Ze WstępuIwona HofmanDanuta Kępa-FiguraWspółcześnie coraz trudniej odróżnić informację i dezinformację, fakty i fake newsy. Bywa, że wiedza jest traktowana jako opinia, którą można zignorować, a opinie, które powinno się zignorować jako wiedza. Nicią Ariadny w tym medialnym labiryncie jest nauka, w tym interdyscyplinarne badania, których efekty przedstawia monografiaWspółczesne media. Współczesne dyskursy medialne. Zawarte w niej artykuły zasługują na uwagę nie tylko ze względu na ich wartość merytoryczną, ale też przydatność w pogłębianiu kompetencji medialnych, bez których XXI wiek może stać się dla niektórych nowym średniowieczem.Z recenzjiprof. dr hab. Aliny Naruszewicz-Duchlińskiej

Szczegóły

Tytuł
Współczesne media Tom 2 Współczesne dyskursy medialne
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
218
Języki
polski
ISBN
9788322795729
Redakcja
Hofman Iwona
Redakcja
Kępa-Figura Danuta
Rodzaj
Książka
EAN
9788322795729
Data premiery
2022-06-03

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
35,40 zł
Cena rekomendowana: 37,80 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesne media Tom 2 Współczesne dyskursy medialne
Współczesne media Tom 2 Współczesne dyskursy medialne
35,40 zł
37,80 zł
Przejdź do koszyka
35,40 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO