44.79
Polityka
UMCS
Współczesne media. Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł - Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami - zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym powodem wyboru problematyki było przejście od etapu opisu wnętrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty badań i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak badać, czerpiąc z multigenetyczności dyscypliny).
Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.
[Ze Wstępu]
Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.
[Ze Wstępu]
Szczegóły
Tytuł
Współczesne media. Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
288
Format
17 x 24 cm
Języki
polski
ISBN
9788322792704
Redakcja
Hofman Iwona
Redakcja
Kępa-Figura Danuta
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322792704
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesne media. Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami
44,79 zł
Recenzje