loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
46.53 Socjologia UMCS

Współczesne media. Tom 2: Problemy i metody badań nad mediami

Wydawnictwo: UMCS
Oprawa: Miękka
46,53 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Tom jest osiągnięciem naukowym. [...] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki [...], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku "medialnym". Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji.

Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Ożoga

Szczegóły

Tytuł
Współczesne media. Tom 2: Problemy i metody badań nad mediami
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
316
Języki
polski
ISBN
9788322792711
Redakcja
Hofman Iwona
Redakcja
Kępa-Figura Danuta
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322792711

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
46,53 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesne media. Tom 2: Problemy i metody badań nad mediami
Współczesne media. Tom 2: Problemy i metody badań nad mediami
46,53 zł
Przejdź do koszyka
46,53 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO