46.53
Socjologia
UMCS
Współczesne media. Tom 2: Problemy i metody badań nad mediami
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Tom jest osiągnięciem naukowym. [...] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki [...], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku "medialnym". Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji.
Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Ożoga
Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Ożoga
Szczegóły
Tytuł
Współczesne media. Tom 2: Problemy i metody badań nad mediami
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
316
Języki
polski
ISBN
9788322792711
Redakcja
Hofman Iwona
Redakcja
Kępa-Figura Danuta
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322792711
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesne media. Tom 2: Problemy i metody badań nad mediami
46,53 zł
Recenzje