40.13
Książki
UMCS
Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
40,13 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii "Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów.
Szczegóły
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Format
17.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377844663
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377844663
Data premiery
2014-05-21
Dodałeś produkt do koszyka
Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów
40,13 zł
Recenzje