39.55
Książki
UMCS
Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
39,55 zł
Cena rekomendowana: 52,20 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii "Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów.
Szczegóły
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Format
17.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377844663
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377844663
Data premiery
2014-05-21
Dodałeś produkt do koszyka
Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów
39,55 zł
Recenzje