loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
41.21 Książki Ekonomik

Wykonywanie projektów reklam

Wydawnictwo: Ekonomik
41,21 zł
Cena rekomendowana: 41,64 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Podręcznik przeznaczony dla osób, których obszarem zainteresowań zawodowych jest projektowanie graficzne. Mogą z
niego korzystać nie tylko uczniowie zdobywający zawody: technika reklamy, technika fotografii i multimediów, fotografa,
technika informatyka, technika programisty lub technika grafiki i poligrafii cyfrowej, ale również uczestnicy szkoleń z tego
zakresu, freelancerzy, osoby samodzielnie przygotowujące się do egzaminu zawodowego oraz wszyscy zainteresowani
problematyką projektowania graficznego.
Autorka, pisząc tę książkę, dążyła do tego, aby była ona nie tylko podręcznikiem szkolnym, ale przede wszystkim publikacją
o charakterze warsztatowym, po przeczytaniu której czytelnik będzie mógł tworzyć samodzielnie projekty graficzne.
Podręcznik został podzielony na cztery części:
Część pierwsza pt. Wprowadzenie zawiera omówienie podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem reklam.
W części drugiej pt. Projektowanie reklamy zewnętrznej omówiono i scharakteryzowano wybrane formy reklamy
zewnętrznej oraz przedstawiono techniki pracy związane z tworzeniem i archiwizacją nowych dokumentów, korektą tonalną i
barwną obrazów cyfrowych, retuszem fotografii portretowych i pejzażowych oraz zastosowaniem wektorowych narzędzi
interakcyjnych, trasowania czy efektu szybkiego kadrowania.
W części trzeciej pt. Dokumentacja dotycząca przygotowania reklamy zaprezentowano rodzaje dokumentów, które
zawierają informacje niezbędne do wykonania projektu reklamy oraz przykładowe kalkulacje wykonania reklam i informacje
z zakresu materiałoznawstwa.
W części czwartej pt. Projektowanie reklamy do umieszczenia w mediach cyfrowych omówiono wybrane formy
reklam internetowych, a także projektowanie stron internetowych, e-maili reklamowych, piktogramów, infografik, animacji
poklatkowych oraz obróbkę plików audio i wideo.

Szczegóły

Tytuł
Wykonywanie projektów reklam
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Ilość stron
322
ISBN
9788377351284
EAN
9788377351284

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
41,21 zł
Cena rekomendowana: 41,64 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Wykonywanie projektów reklam - Agata Tomaszewska
Wykonywanie projektów reklam
Agata Tomaszewska
41,21 zł
41,64 zł
Przejdź do koszyka
41,21 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO