loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
81.25 Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej WSiP

Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1

Opracowanie zbiorowe

Wydawnictwo: WSiP
81,25 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Podręcznik to kompendium wiedzy na temat planowania, sprzedaży i realizowania efektywnych kampanii reklamowych, opracowany zgodnie z podstawą programową do zawodu technik reklamy.

Część pierwsza publikacji omawia treści dotyczące technik kreatywnych w procesie powstawania reklamy (pomaga poznać podstawy kreatywności i techniki twórczego myślenia) i stopniowo wprowadza w najważniejsze zagadnienia. Skrupulatnie wyjaśnia zagadnienia związane z psychologią reklamy (komunikacja w reklamie, analiza zachowania konsumenta, kolor i kształt jako narzędzia) i zapoznaje z etyką (skupia się m.in. na analizie reklamy przez pryzmat archetypów kulturowych) oraz przepisami prawa dotyczącymi reklamy.

Podręcznik kładzie szczególny nacisk na strategię komunikacji marki (cele i grupa docelowa komunikacji, potrzeby konsumentów, główny przekaz reklamy, komunikowane korzyści konsumenckie, osobowość marki, charakter i ton przekazu, tworzenie briefu) i plan kampanii reklamowej (cele kampanii reklamowej, tworzenie strategii reklamowych, etapy i budżet kampanii reklamowej, plan mediów, optymalizacja parametrów kampanii medialnej).

Publikacja przybliża również tematykę sprzedaży kampanii reklamowej (analiza potrzeb i planu kampanii reklamowej, prezentacja sprzedażowa, obrona projektu) i zarządzania informacją w kampanii reklamowej (gromadzenie, analiza, synteza i udostępnianie informacji).

Wszystkie trudne definicje są dla ułatwienia zebrane w jednym miejscu w słowniczku pojęć. W przyswajaniu wszystkich informacji pomagają liczne zdjęcia, schematy i tabele (łącznie ponad 150). Podstawowe definicje są wyróżnione graficznie (ZAPAMIĘTAJ). Teoria jest zobrazowana praktycznymi odniesieniami w tabelach PRZYKŁAD. CIEKAWOSTKI pomagają rozszerzyć wiedzę i rozbudzić zainteresowanie.

Szczegóły

Tytuł
Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1
Autor
Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo
Autor
Opracowanie zbiorowe
Rok wydania
2023
ISBN
9788302211454
Rodzaj
Podręcznik
EAN
9788302211454

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
81,25 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1 - Opracowanie zbiorowe
Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1
Opracowanie zbiorowe
81,25 zł
Przejdź do koszyka
81,25 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO