55.06
Książki
C. H. Beck
Zarządzanie marketingowe
Wydawnictwo:
C. H. Beck
Oprawa: Miękka
Opis
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej. Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną. Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym. Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub warsztatów. Opracowanie kierowane jest do: studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego, słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Bonifraterska 17
00-203 Warszawa (Polska)
tel: 22 311 22 22
email: [email protected]
Szczegóły
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
322
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788325543914
Redakcja
Rosa Grażyna
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788325543914
Data premiery
2012-11-15
Dodałeś produkt do koszyka
Zarządzanie marketingowe
55,06 zł
Recenzje