49
Książki
Wolters Kluwer
Zarządzanie w mediach
Opis
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: - zarządzanie zmianą w firmach medialnych, - analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje, - kształtowanie portfolio firm medialnych, - opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji, - marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej, - wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów. W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.
Szczegóły
Tytuł
Zarządzanie w mediach
Autor
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
312
Języki
polski
ISBN
9788326444777
Rodzaj
Książka
EAN
9788326444777
Data premiery
2013-10-05
Dodałeś produkt do koszyka

Zarządzanie w mediach
49,00 zł
Recenzje