52.41
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
52,41 zł
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające specyfikę wskaźników marketingowych w mediach społecznościowych ,a także elementy moderujące związane na przykład z gatunkiem filmu czy budżetem produkcji zaowocowały opracowaniem modelu uwypuklającego kluczowe czynniki wpływające na box office. Dzięki temu książka dostarcza zarówno naukowych, jak i praktycznych rekomendacji dla badaczy, studentów i praktyków działających w obszarze marketingu kultury, szczególnie marketingu filmowego, pomagając w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia widowni i zysków z box office.
Kraj produkcji: PL
Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ul. Jana Matejki 34A
90-237 Łódź (PL)
tel: 42 235 01 65
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
204
Języki
polski
ISBN
9788383315737
Rodzaj
Książka
EAN
9788383315737
Dodałeś produkt do koszyka

Znaczenie social media marketingu w branży filmowej
52,41 zł
Recenzje