59.9
Książki
Top Mark Centre
100 idei które zmieniły reklamę
Wydawnictwo:
Top Mark Centre
Oprawa: miękka
Opis
Najnowsza odsłona serii 100 idei. Autor zaprezentował w książce 100 zagadnień z historii reklamy, opisując w przystępny sposób wybrane rodzaje, metody i chwyty twórców reklam oraz zmieniające się zjawiska społeczne. Poznajemy początki branży, jej rozwój w mediach, zmiany w podejściu do konsumenta oraz techniki, jakie stosowały i wciąż stosują wielkie firmy reklamowe.
Szczegóły
Rok wydania
2014
Oprawa
miękka
Ilość stron
216
Format
270 x 210
ISBN
9788363688042
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363688042
Dodałeś produkt do koszyka
![100 idei które zmieniły reklamę - Simon Veksner](https://webimage.pl/pics/042/8/s9788363688042.jpg)
100 idei które zmieniły reklamę
59,90 zł
Recenzje