loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
56.1 Marketing i ekonomia Difin

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Wydawnictwo: Difin
Oprawa: Miękka
56,10 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 46,62 zł (+20%)
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może spełniać funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne. Czytelnik z łatwością samodzielnie odnajdzie w nim logikę, a dzięki ćwiczeniom i testom będzie w stanie weryfikować pozyskaną wiedzę. Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą tekściarza, takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.

Szczegóły

Tytuł
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
272
Format
15.9x23.0
Języki
polski
ISBN
9788379309467
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379309467

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
56,10 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 46,62 zł (+20%)
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej - Jaworowicz Magdalena
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Jaworowicz Magdalena
56,10 zł
Przejdź do koszyka
56,10 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO