53.5
Polityka
Adam Marszałek
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: miękka
53,50 zł
Cena rekomendowana: 59,70 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
Szczegóły
Tytuł
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Autor
Agata Olszanecka-Marmola
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
386
Format
16 x 22.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788381802253
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381802253
Data premiery
2020-06-20
Dodałeś produkt do koszyka

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
53,50 zł
Recenzje