104.82
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
E-marketing
Współczesne trendy. Pakiet startowy
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania czytelnik dowie się: jak mierzyć siłę i potencjał marki? jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? dlaczego Content is The King? czym jest marketing 3.0? dokąd zmierzają socjal media? dlaczego less is more? jak dbać o klienta w sieci? jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
E-marketing
Podtytuł
Współczesne trendy. Pakiet startowy
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
550
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301215156
Redakcja
Królewski Jarosław
Redakcja
Sala Paweł
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301215156
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

E-marketing
104,82 zł
Recenzje