59.52
Marketing i ekonomia
Poltext
E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
Wydawnictwo:
Poltext
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
59,52 zł
Cena rekomendowana: 59,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 2-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak:
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak:
- strategia e-marketingowa,
- usługi interaktywne,
- badania marketingowe online,
- zachowanie konsumenta online,
- aspekty prawne e-marketingu,
- marketing mobilny,
- serwisy www,
- pozycjonowanie w wyszukiwarkach,
- projektowanie interfejsów,
- reklama AdWords,
- Analytics, e-mail marketing,
- marketing automation,
- social media marketing,
- personal branding,
- internet PR i influencer marketing oraz content marketing.
Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.
Książka składa się z trzech bloków tematycznych:
Książka składa się z trzech bloków tematycznych:
- strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,
- pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,
- narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.
Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.
„E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia oraz powiązane z nimi dobre praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, poprawę satysfakcji klientów, a w efekcie przyspieszą wzrost Twojej firmy” - Michał Sadowski, założyciel Brand24
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.
„E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia oraz powiązane z nimi dobre praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, poprawę satysfakcji klientów, a w efekcie przyspieszą wzrost Twojej firmy” - Michał Sadowski, założyciel Brand24
Szczegóły
Tytuł
E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
488
Format
16.5 x 23.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788381753944
Redakcja
Mazurek Grzegorz
Rodzaj
Książka
EAN
9788381753944
Dodałeś produkt do koszyka
E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
59,52 zł
Recenzje