loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
77.13 Marketing i ekonomia Poltext

Marketing.
Sztuka konkurowania i współpracy

Wydawnictwo: Poltext
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
77,13 zł
Cena rekomendowana: 89,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: jutro (piątek 22.11.2024)
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.

Tematyka:
  1. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej.
  2. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu.
  3. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego).
Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok „Z praktyki rynkowej”, moduł „Zdaniem eksperta” zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu.

Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu.


Autorzy:
Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk

Szczegóły

Tytuł
Marketing.
Podtytuł
Sztuka konkurowania i współpracy
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
522
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381754590
Rodzaj
Książka
EAN
9788381754590
Data premiery
2023-01-27

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
77,13 zł
Cena rekomendowana: 89,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: jutro (piątek 22.11.2024)
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing.
Marketing.
77,13 zł
89,90 zł
Przejdź do koszyka
77,13 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO