92.94
Książki
Naukowe Sophia
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Wydawnictwo:
Naukowe Sophia
Oprawa: miękka
Opis
Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.
Szczegóły
Tytuł
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Autor
Iwona Lupa
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
miękka
Ilość stron
227
Format
17x24 cm
Języki
polski
ISBN
9788365357373
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365357373
Dodałeś produkt do koszyka
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
92,94 zł
Recenzje