82.47
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Opis
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych - z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Szczegóły
Tytuł
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
368
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301201944
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301201944
Data premiery
2018-11-15
Dodałeś produkt do koszyka
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
82,47 zł
Recenzje