46.24
Kultura
Wydawnictwo Naukowe UAM
Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Oprawa: Twarda
Opis
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań.
Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
Szczegóły
Tytuł
Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Twarda
Ilość stron
214
Języki
polski
ISBN
9788323240341
Rodzaj
Książka
EAN
9788323240341
Data premiery
2022-05-06
Dodałeś produkt do koszyka
Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
46,24 zł
Recenzje