loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Czas i koszt dostawy, realizacja zamówienia
Jaki jest koszt dostawy?
Aktualny cennik znajdziesz w sekcji Koszty i sposoby dostawy.
Jaki jest czas dostawy?
Aktualne informacje dotyczące czasu dostawy dla poszczególnych sposobów i przewoźników znajdziesz w sekcji Koszty i sposoby dostawy. Uwaga: czas dostawy to nie czas realizacji!
Dlaczego przy produkcie czas określony jest jako 2-4 dni, a przy kurierze 1-2?
Czas realizacji to czas (liczony w dniach roboczych), jaki potrzebują nasi pracownicy na zebranie, zapakowanie i wydanie paczki przewoźnikowi. Czas realizacji znajdziesz bezpośrednio na karcie danego produktu.
W zamówieniu posiadam produkty z różnymi czasami realizacji. Który jest wiążący?
Dla produktów z różnym czasem dostawy, jako ogólny termin należy przyjąć najdłuższy z nich. Zamówienie traktowane jest jako całość i realizowane jest jedną dostawą.
Czy jest próg wartości zamówienia powyżej którego dostawa jest darmowa?
Oczywiście :) Wartość ta jest zazwyczaj różna dla zamówienia płatnego przy odbiorze oraz opłaconego z góry. Aktualne wartości progu darmowej wysyłki można znaleźć w sekcji Koszty i sposoby dostawy.
W jaki sposób mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?
Status można sprawdzić na kilka sposobów:
Logując się na swoje konto i przechodząc do sekcji „Twoje konto” – statusy są aktualizowane na liście zamówień,
Przechodząc pod adres dedykowany weryfikacji - Status zamówienia,
Poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (dane kontaktowe dostępne są w sekcji Kontakt).
Dlaczego moje zamówienie jest opóźnione?
Staramy się na bieżąco aktualizować dostępność i czasy. Niestety, incydentalnie zdarzają się sytuacje losowe, które powodują, że proces kompletacji nie przebiega planowo. Wpływa to na termin nadania paczki. Wówczas staramy się informować Klientów o tym fakcie. W takiej sytuacji możesz poczekać na realizację, bądź anulować zamówienie, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (dane kontaktowe dostępne są w sekcji Kontakt).
Czy zamówienie może zostać podzielone i dostarczone pod różne adresy?
Jedno zamówienie można wysłać tylko pod jeden adres. Celem dostawy pod różne adresy należy złożyć odrębne zamówienia.
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO