Produkty oraz ich dostępność
Produkt jest obecnie niedostępny. Czy jesteście Państwo w stanie wskazać, kiedy będzie dostępny ponownie?
Niestety nie posiadamy takich informacji. Zarejestrowanym Klientom udostępniamy funkcję „Powiadom o dostępności”, dzięki której można zgłosić prośbę o przesłanie mailowej informacji, kiedy produkt pojawi się ponownie w sprzedaży.
Jak skorzystać z opcji „Powiadom o dostępności”?
Funkcja dostępna jest dla zalogowanych użytkowników. Jeśli produkt jest niedostępny - pojawia się ona automatycznie na karcie produktu. Należy skorzystać z przycisku i potwierdzić prośbę. Wiadomość o dostępności zostanie przesłana na adres e-mail zalogowanego użytkownika.
Czy możemy przesłać dodatkowe zdjęcia wnętrza książki?
Przykro nam, ale nie mamy możliwości zeskanowania wnętrza każdej z pozycji. Operujemy na materiałach, jakie udostępniają producenci. Staramy się wzbogacać jak najbardziej galerię produktów, jednak przy tak obszernym asortymencie nie ma możliwości na rozbudowanie jej dla każdego tytułu.
Zobacz również
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami