loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Składanie, modyfikacja i anulacja zamówień
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie, bądź mailowo?
Niestety nie. Zamówienia są przyjmowane wyłącznie poprzez stronę internetową.
Przy produkcie widnieje informacja „mix kolorów”/„mix wzorów” – czy mogę wybrać konkretny?
Niestety nie jest to możliwe. Oznaczenie „mix” oznacza, że produkt posiada jeden kod paskowy i nie mamy możliwości wskazania konkretnego koloru/wzoru.
Czy mogę coś dodać/usunąć z zamówienia?
Zamówienie można modyfikować dopóki posiada status „W kompletacji”. Dodanie produktu jest możliwe poprzez złożenie nowego zamówienia przez naszą stronę (tylko na pozycje, które chcą Państwo domówić). Formę płatności oraz dostawy prosimy wybrać takie jak w realizowanym już zamówieniu (dodatkowe koszty dostawy wyrównamy po połączeniu zamówień). w polu „uwagi do zamówienia” prosimy umieścić informację "proszę o połączenie z zamówieniem (numer obecnego zamówienia)". Pracownik BOK po zidentyfikowaniu zamówienia z domówieniem połączy je w naszym systemie. Usunięcie produktu możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (dane kontaktowe dostępne są w sekcji Kontakt).
Czy mogę połączyć zamówienia, jeśli prośba nie została zgłoszona w uwagach do zamówienia?
Zamówienie można zmodyfikować, dopóki posiada status „W kompletacji”. We wskazanej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (dane kontaktowe dostępne są w sekcji Kontakt).
Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?
Jak najbardziej – jest to możliwe. Wystarczy podczas rozpoczęcia procesu zakupowego wybrać opcję „Kontynuuj bez logowania”. Zachęcamy jednak do założenia konta, co pozwala na dostęp do historii zamówień, szybki podgląd aktualnego statusu i oszczędność czasu podczas kolejnego zamówienia poprzez automatyczne uzupełnienie danych, wykorzystując zapisane na koncie adresy.
Czy mogę anulować opłacone zamówienie?
Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu, kiedy nie zostało one skompletowane. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (dane kontaktowe dostępne są w sekcji Kontakt).
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Skontaktuj się z nami
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO