40.18
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Polajkować TV
Telewizja i media społecznościowe
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
40,18 zł
Cena rekomendowana: 42,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Czy można oglądać programy telewizyjne, nie mając telewizji i nie korzystając z platform streamingowych? Jak zmienia się interaktywność telewizji pod wpływem mediów społecznościowych? Jak odbiorcy definiują telewizję w dobie nowych mediów?
Książka Aleksandry Powierskiej przynosi odpowiedzi na powyższe pytania, prezentując świeże podejście do badań nad przemianami współczesnej telewizji. W efekcie przeprowadzonych analiz powstaje koncepcja sieciowości telewizji, która w duchu teorii ANT wskazuje na coraz większą liczbę aktorów ludzkich i nie-ludzkich kształtujących praktyki odbiorcze oraz doświadczenia widzów-użytkowników. W publikacji nie brakuje również wątków dotyczących języka mediów społecznościowych, komunikacyjnej roli obrazów oraz znaczenia algorytmów.
„Książka doskonale wpisuje się w prowadzone w Polsce i na świecie badania środowisk medialnych, a także opisuje przemiany, które zachodzą w środowiskach nowych mediów. Wskazana przez Autorkę kategoria sieciowości telewizji, ukazująca telewizję jako połączenie sieci technicznej i potencjału społecznego, rzuca ciekawe światło na badania związane z telewidzeniem".
Z recenzji dr hab. prof. UP Agnieszki Waleckiej-Rynduch
Z recenzji dr hab. prof. UP Agnieszki Waleckiej-Rynduch
Szczegóły
Tytuł
Polajkować TV
Podtytuł
Telewizja i media społecznościowe
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
15.8x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323351573
Rodzaj
Książka
EAN
9788323351573
Data premiery
2022-11-15
Dodałeś produkt do koszyka
Polajkować TV
40,18 zł
Recenzje