Filtrowanie
Książki o mediach
Liczba produktów: 109
Archeologia mediów - O głębokim czasie technicznie zapośredniczonego słuchania i widzenia
55.25
Książki
Oficyna Naukowa
55,25 zł
Medialne fiasko zjednoczenia? - Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia
38.56
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
38,56 zł
AUDIOWIZUALNOŚĆ I MIMETYKI PRZESTRZENI. Media - Narracja - Człowiek
32.7
Książki
Oficyna Naukowa
32,70 zł
Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
46.87
Książki
Adam Marszałek
46,87 zł
Za kulisami spektaklu. Medialne wizerunki polityki
43.45
Książki
Wydawnictwo Adam Marszałek
43,45 zł
Medialne lwy dla rekinów biznesu - Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
38.66
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
38,66 zł
Rekiny biznesu w mediach - Sztuka tworzenia profilu publicznego
46.54
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
46,54 zł
Panie Prezydencie, Monsieur le Président? Formy adresatywne w polskim i francuskim dyskursie polityczno-medialnym
36.73
Język francuski
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
36,73 zł
Wykłady z filozofii mediów - Podstawy nauk o komunikowaniu
83.53
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
83,53 zł
Wpływ nowych mediów na przemiany polityczne wybranych państw Bliskiego Wschodu na przykładzie Arabskiej Wiosny
36.73
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
36,73 zł
Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach
38.25
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
38,25 zł
Nowe media w trzecim sektorze - Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
47.99
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
47,99 zł